WORKSHOP L@ MNAC

Modul ADVERTISING & PR


Iunie 2013 - Advertising reloaded


1 iunie 2013
De la ambalaj la packaging

Speaker: Sandra Bardan, freelancer, www.sandrabardan.ro

Sandra Bardan


Prezentare: Dincolo de înţelesul tradiţional din limba engleză, termenul de "packaging" înglobează şi sensul de "proces de design grafic". Scopul workshop-ului este de a afla care este specificul acestei ramuri a designului grafic, ce anume diferenţiază un ambalaj "bun" de unul "mai puţin bun", urmând să identificăm împreună etapele unui demers creativ eficient şi eficace.

8 iunie 2013
Lumea din spatele brandurilor de success

Speaker: Ionuţ Harabagiu, Managing Partner & Business Development, Brand Support

Ionut Harabagiu


Prezentare: Ce înseamnă un brand de succes şi ce îl face să fie carismatic? De ce este branding-ul atât de hot? Ne lovim zilnic de imaginea unor branduri pe care am ajuns să le percepem ca fiind parte din viaţa noastră, care ne aduc în trend, ne fac să ne simţim mai frumoşi, mai importanţi, mai smart şi pe care nu le privim dincolo de ambalaj. În cadrul acestui workshop vom identifica disciplinele care stau la baza construirii unui brand carismatic şi vom vedea cât este de importantă colaborarea dintre gândirea strategică şi cea creativă în branding.
Brand Support este una dintre agentiile full service din Romania. Din 2008 pana astazi a deservit mai mult de 25 de branduri ale unora dintre cei mai importanti jucatori ai industriei FMCG si non FMCG, marea majoritate leaderi in categoriile lor.

15 iunie 2013
Concept creativ

Speaker: Teodor Cucu, Partner & Creative Director TheCell

Teodor Cucu


Prezentare: Concept creativ, idee execuţională, comunicare integrată, declinare 360, “campaignability” sau idee la prima mână, sunt câteva dintre lucrurile despre care vom vorbi şi pe care le vom pune în practică. Scopul workshop-ului este de a prezenta un scurt îndrumar de bune practici pentru cei care lucreaza sau îşi doresc să lucreze cu idei.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



La publicitate, alături de fotbal şi politică, se pricepe toată lumea.
Haideţi să descoperim împreună dacă aşa este...


MNAC şi BBDO România prezintă pachetul de ateliere de advertising „Publicitatea ca un joc de fotbal”


2 martie 2013
Pregătirea terenului - despre contextul de marketing, piaţă şi consumatori

Speakeri: Lăcrămioara Loghin – Managing Director, Exact Cercetare şi Consultanţă
Sorin Psatta – Integrated Communication Director, BBDO Romania

Lăcrămioara Loghin Sorin Psatta


Prezentare: Ca să ajungi la oameni trebuie să vorbeşti pe limba lor, ca să-i determini să acţioneze (să te placă, să te aleagă din multitudinea de alternative) trebuie să-i inspiri. Iar inspiraţia vine din mai multe surse. Până la inspiraţie sunt însă mulţi pasi de parcurs. Înainte de orice trebuie să pregateşti terenul şi să încerci să obţii garanţii că vorbeşti cu cine trebuie, unde trebuie, când trebuie şi cât trebuie. În acest atelier veţi afla, în direct de la cercetătorii care ne studiază neîntrerupt, în laboratoare ori pe teren, cum se întâmplă acest lucru în publicitate.

9 martie 2013
Alegerea echipei - despre joburi, instrumente de lucru şi responsabilităţi,
în agenţie şi la client

Speakeri: Bianca Dordea – Client Service Director, Graffiti BBDO
Diana Stoica – HR Manager, BBDO Romania
Cristina Miclea - Director Marketing Albalact

Bianca Dordea Diana StoicaCristina Miclea


Prezentare: Majoritatea celor care vor să facă publicitate se visează strategi ori creativi, mulţi dintre ei ajung să lucreze însă în departamentul de client service. Ca să facă ce anume? Şi cum? În cadrul acestui atelier veţi afla răspunsuri la toate întrebările pe care nu aţi avut curajul să le puneţi la interviurile de angajare şi astfel vă veţi identifica cu precizie postul potrivit în cadrul echipei de publicitari. Vom avea şi un reprezentant al clientului alături, aşa că perspectivele vor fi cu atât mai largi.

16 martie 2013
Stabilirea tacticii de joc - despre strategie şi brieful de creaţie

Speakeri: Sorin Psatta – Integrated Communication Director, BBDO Romania
Dan Şendroiu – Senior Planner, Graffiti BBDO

Sorin Psatta Dan Şendroiu


Prezentare: Este publicitatea o artă? Ori este o ştiinţă? Nu ştim răspunsul la aceste întrebări, însă ne place să spunem, după mai bine de două decenii de experienţă, că publicitatea este arta conversaţiei făcută cu ştiinţă. Despre cât de ştiinţifică poate fi publicitatea şi despre cum devine ea astfel vom vorbi, cu multe exemple şi cât mai aplicat cu putinţă, în cadrul atelierului de strategia publicităţii. Insistăm pe "aplicat" pentru că manuale puteţi citi şi singuri (de exemplu, puteţi afla din unul dintre ele, dupa care învaţă studenţii care visează să devină publicitari, că "noile teorii plasează publicitatea în contextul destructurării edificiului metafizic – garantul ordinii sociale şi al fenomenului de solidaritate colectivă."). Vă amintim însă o butadă celebră: "În teorie, nu-i nicio diferenţă între practică şi teorie. În practică este.".

23 martie 2013
Momentul adevărului (meciul) - conceptul creativ şi transmiterea lui

Speakeri: Alexandru Strîmbeanu – Creative Director, Graffiti BBDO
Vlad Lazăr – Creative Director, Graffiti BBDO
Gabriel Pătru – Integrated Communications Manager Media Direction

Alexandru Strîmbeanu Vlad Lazăr Gabriel Pătru


Prezentare: Sunt creativii oameni obisnuiţi? Dacă da, cum au ajuns să facă ceea ce fac? Dacă nu, ce au ei neobişnuit? Despre creativi, cine sunt ei, şi, mai ales, despre ce şi cum fac ceea ce adeseori ne încântă şi ne provoacă share-uri şi word of buzz veţi afla chiar de la ei înşisi, în cadrul unui atelier despre metacreativitate. Aşa ne place nouă să-l numim şi credem că şi vouă o să vă placă să participaţi la el. Aaa, şi pentru că trăim în vremuri ghidate de principiul "dacă public nu e, nimic nu e" o să vorbim şi despre media (mai mult sau mai puţin mass) prin care transmitem, cât mai eficient dar şi eficace, mesajul publicitar..

30 martie 2013
Clasamentul final - metode şi tehnici de evaluare a campaniei publicitare

Speaker: Lăcrămioara Loghin – Managing Director, Exact Cercetare şi Consultanţă

Lăcrămioara Loghin


Prezentare: Campania s-a încheiat, echipa este încântată de rezultat, s-au obţinut şi nişte nominalizări la festivaluri de creaţie publicitară internaţionale. Doar clientul e cam îngândurat, nu a vândut nici pe departe cât şi-a dorit în urma campaniei. Tocmai pentru a încerca să evitam situaţii similare, vom vorbi în acest atelier despre modurile în care se poate izola şi măsura cu precizie efectul comunicării, cu multe exemple, "ca în viaţă" şi încercând să stabilim o listă de do's & dont's ale comunicării de marketing.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WORKSHOP L@ MNAC - Ediţia 2012


PR & Social Media - 12 mai 2012

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Parteneri eveniment:

Parteneri media:

ÎNSCRIERE ONLINE
Nume, prenume:

E-mail:

Telefon:

Mesaj: